9januari tvåtusenelva

hej på er! javisst jag vet att att uppdateringen varit grymt kass!
men i alla fall.. våran kusin har varit här i västervik i 3 nätter nu.
så idag var det dags för henne att åka hem, dock lite små trist ju.
igår åkte vi som sagt och bowlade, gick verkligen suuper för mig.
jag och bowling brukar inte gå ihop, men nu fick äntligen till det ;)
efter bowling blev det att äta en köttbit på china, jättegott ju!



lina kom hit för en stund sen, vi har precis ätit lite varma mackor.
jag sov som vanligt bort dagen idag, men får se till att fixa mig nu.
sen får vi se vad dagen har att bjuda på.. vi hoppas på det bästa!

ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0