do you know..?

                  
För bara några år sedan var jag jätteblyg, det är jag knappt längre
Jag har ett förjävla temprament om det är något/någon irriterar mig
När jag är ensam hemma sjunger jag nästan alltid för full hals haha!
Får hysterisk PANIK vid trånga utrymmen och tappar andan typ haha
Är redigt envis och hatar helt enkelt att förlora, är vädur förstår ni.. ;)
Ibland när jag badar, inbillar jag mig att det finns hajar och får panik
Jag har alltid velat kunna sjunga, synd bara att det låter som det gör
När jag är ledsen håller jag det mest för mig själv, inte alls det bästa
Jag älskar min humor och brukar jag oftast skratta åt mina egna skämt
Har alltid trott på andar, just därför att jag har sett det med egna ögon

Haha ja gud, där fick ni reda på lite :D hörs snart igen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0