fin dag, yeees

började ju som sagt med att jag och amanda åkte och badade/solade.
efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig och åkte och mötte jonas.
efter att ha snackat med han en stund, gick jag hem till louise.. där även amanda var.
vi har haft en super fin kväll men anmällt damp, var ute på stan (där hon bor) sjöng oså.
haha fyfan va bäst och jag lovar att det var inte några som glodde på oss, förstår dom..

följde med amanda hem och lina kom dit, som äntligen är hemma från turkland.
har saknat henne jättemycket! shit va brun hon är, äkta neger kan jag lova ;)
lina och jag drog hem till mig och inatt sover hon här fin fint!

tänker lägga upp fler bilderna snart, puss!


Kommentarer
Postat av: louiisehall :D

<333333333333333333333333 :D

2010-08-14 @ 22:31:17
URL: http://louiisehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0