grattis älskade mormor, saknar er!

idag är det din dag.. din födelsedag.
att inte få åka till dig, krama om dig och säga grattis är en overklig känsla.
det går inte en sekund utan att jag tänker på dig, men fortfarande hör jag
din röst och ditt skratt och känner din doft och dina andetag vid min sida.
varje gång jag tänker på dig rinner mina tårar ner från kinden,
vet faktiskt inte om jag har fattat ännu att du lämnat vår värld.
något jag är överlycklig över är att du har morfar hos dig, ni två tillsammans.

så nu vill jag säga; grattis älskade mormor, hälsa morfar från oss alla.
och hoppas att din födelsedag blir minst lika bra utan oss, för de förtjänar du!
en dag får jag träffa er igen, den dagen längtar jag till.. men det kommer inte bli än.
jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Citreuc

Fint skrivet :')

2010-08-07 @ 09:01:18
URL: http://citreuc.blogg.se/
Postat av: svar till Citreuc;

tack så mkt! :')

2010-08-07 @ 11:18:20
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0