om en timma drar jag iväg..

är med amanda just nu, håller på och packa och hon sitter vid datorn.
om en timma drar min familj och chrilles familj mot ullared.
vi ska bo i 2 lägenheter ungefär 2-3km från Gekås (varuhuset)
ikväll när vi kommer fram blir det bara att ta det lungt efter bilresan på 4 timmar.
imorgon kör vi shopping hela dagen och det ser jag verkligen fram emot.
och på söndag fortsätter vi och shoppa och sen åker vi hem på eftermiddagen.



snart ska jag och finaste amanda ta vårt avsked,
ååååh.. kommer verkligen sakna henne



vi hörs på söndagkväll, ha det bra här hemma!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hejsan svejsan

Jag är med i en foto-tävling. Lägg gärna 1 röst på min bild. Jag är nummer 3 :) Så är du snäll..



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-20 @ 18:50:54
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0