typ sjuk och det suger kuk :(

efter en kort skoldag, drog jag och lina hem till rasmus där även jonas var.
vi kollade lite på ''sommaren med göran'', som är en förjävla skön film.
jag och lina drog vid 4 typ eftersom lina skulle hem och jag inte mådde bra.
så nu har jag sovit ett tag och ätit lite, men det är fortfarande inte bättre.
är lite förkyld och har världens klump i halsen, usch och blää.
hoppas det blir bättre snart, men blir det inte bättre stannar jag hemma imorgon.
nu ska jag snart kolla på tv och försöka sova lite, hoppas allting är bra med er!



amanda ringde mig förut och gissa om jag blev glad.
att få höra hennes fina röst igen, saknar henne massa!
hon sa att hon hade det bra och att det var varmt nere i Tunisien,
så sitter vi här hemma i Sverige med världens sämsta väder - regn!

vi hörs, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

jag trivs faktiskt bra, allting är typ spännande o nytt haha! hur äre o gå i åttan då :D?

2010-08-25 @ 21:46:05
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0