with you, with you..

idag var det stor städning som stod på listan, så en aning trött är jag.
har sammanlagt städat i 5-6 timmar och jag fattar inte själv hur jag orkade,
men med tanke på hur det såg ut innan - så blev det riktigt bra och mysigt haha.

eftersom jag hade bestämt med amanda idag, så tog jag en paus från städningen
och åkt hem till henne.. där gick det vilt till, jag lovar hon är galen..
jag menar är det normalt att kasta potatis kroketter i huvudet på folk, nej?
men jag ska inte säga så mycket heller, för kunde inte låta bli att ge igen!
efter det drog vi hem till mig, gjorde klart städningen, tände massa ljus..
sedan rörde vi ihop en kladdkaka och satte oss på min nystädade rum och åt.



pussar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0