always thinking..

Jag lovade mig själv att fortsätta kämpa när ni förvann ur mitt liv.
glad över att jag höll vad jag lovat, men dagarna är inte lätta utan er.
ibland kan man låtsas som om ingenting har hänt, men det håller inte.
när jag försöker tänka på annat så är det alltid ni som finns i huvudet.
finns nog ingen som förstår hur det faktiskt känns, hela hjärtat är bränt.
bilder och minnen ser jag hela tiden framför mig.. Jag saknar er mest!

var ett tag sen jag var där nu, men måste dit snart igen

Vissa kanske tycker att en mormor och morfar är ingenting,
så är det absolut inte och det märker man när de väl försvinner.
Jag älskar er förevigt♥


Kommentarer
Postat av: emmawaernholm

finns gumman

2010-12-15 @ 19:31:43
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0