godmorgon!

Godmorgon alla läsare! :)
sitter nu här med lina som har sovit här. gårdagen blev det lina&jonas.
sedan åkte han hem och vi kollade på bring it on.
bra film tycker jag, dock tjejfilm ;) hehe
som sagt skulle det blivit linköping idag, men det jävla snövädret förstörde allt & jag som ville shoppa.. jaja blir någon annan gång istället!
Nu i veckan kanske jag hänger med lina & hennes mamma till kalmar/linköping!?
men ska det komma mer&mer snö så lär det ju inte bli av.


Ska snart hoppa in i duschen och sen vet jag inte vad vi ska hitta på. melodifestivalen ikväll, så det blir väl att kolla på det.
förövrigt så ska jag nog mest ta det lungt.
vart kan man liksom åka/gå i det här vädret!? hehe


ha en bra dag, pussar / Leeea


Kommentarer
Postat av: Lina

ÄLSKAR DEJJ LINNEA ANDERSSON! §§

2010-02-22 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0