älskade vovve, grattis!

jag minns första gången jag träffade dig
du var så liten och du kom fram till mig och viftade på svansen
dagarna gick, sedan träffades vi ännu en gång
efter ett par månader började vi vara hundvakt åt dig.
vi märkte redan då att du var verkligen världens finaste!

du är min allra bästa vän!
sen när svek du mig? snackade skit om mig?
du är den som alltid är glad när du ser mig
och tröstar när jag gråter, du är oslagbar!
en sådan liten varelse, med en otroligt stor betydelse i mitt liv
folk tycker och tänker säkert ''det är bara en hund''
men hundar är så mycket mer än ''bara en hund''
det är även människan bästa vän!





GRATTIS, du är bäst & jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0