frågar/svar-varsegoda!

1 . varför så snygg?
svar: otydlig fråga ;) vene ?

3 . hej vad tycker du om mig (: (: (:
svar: jättefin tjej, gullig, kan lita på! <3

Postat av: agnes hult
5.
favorit affär?
svar: gina, helt klart!

6. vad tkr du ÄRLIGT om mig?
svar: en otroligt fin vän på alla sett och vis, älskardig<3

Postat av: Lindwaall
7.
favo låt?
svar: finns hur många som helst, men billionaire är en av dom!

8. Vad tkr du ärligt om mig?
svar: jättesnäll & en redig stekare :)

Postat av: Elin
9. Vad ska du göra i sommar?
svar: sola, bada & umgås med mina fina vänner!

10. Vad använder du för smink?
svar: mascara, ögonskugga, kajal, foundation (inte på sommaren)

11.
Vad skulle du göra om du van 100 000 kr?
svar: spara! men skulle nog bli en hel del kläder oxå haha ;)

12.
Vad vill du bli när du bli stor?
svar: jag vet inte än :)

Postat av: LINNEAAAAAAAAAAAAAA :)
13. va görs ? :)
svar: hej! svarar på frågor & lyssnar musik :)<3

Postat av: Lina
14.
favo rätt?
svar: grillat kött, utan tvekan!

15. varför så söt?
svar: inte jag, du är gumman!

16. vad skulle du göra om jag dog?
svar: utan dig klarar jag inte mig!


tack för frågorna! hoppas svaren duger..
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0