ingenrubrik, i'm sorry

börjar bli lite ljusare ute nu, börjar sommaren närma sig tror ni ? det hoppas jag!
ska snart ta en sväng upp till kvantum med syster♥ vi ska ta en fika.
är trött efter skoldagen, har huvudvärk och imorgon är det ju lång skoldag, till 4!
men som tur är så ska jag va med amanda imorgon efter skolan.
vi ska ner på stan & så ska jag bjuda på mat eftersom mitt hjärtegull fyllt år, gulligt ju haha

som ni kanske ha märkt så lägger jag nästan aldrig upp några bilder i inläggen.
men det beror helt enkelt på att jag inte har några bilder på denna data,
 eftersom jag sitter vid laptopen för det mesta.
 inte så kul utan bilder kanske ? så får väl bättra mig lite.

pussar & kramar / Leeea


you're my angel
you're the only sunshine in my life
feels like heaven
when you takes me in your arms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0