<3

tjeeenare!
idag har det varit jättekallt tycker jag, ska inte klaga.. jag vet
men imorgon hoppas vi minsan på sol haha.
kom hem runt nio förut, har varit med jonas&oskar
vi drog först hem till oskar en sväng, kvantum och sedan hem till jonas.
fin dag tillsammans med fina vänner

har inget speciellt planerat imorgon, slutar i alla fall vid 4 och det säger allt.
bara bita ihop och stå ut, det är ju faktiskt bara cirka 20 skoldagar kvar
sedan ett långt härligt sommarlov fin fint

pussar / Leeea ♥


jag önskar orden jag sa till dig gick in i ditt hjärta
allting skulle vara så bra ifall det var du & jag
jag skulle kunna känna lyckan inom mig
det är allt jag önskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0