dålig uppdatering, i'm sorry..

heeej!
vet att jag har uppdaterat uselt, men så är det ibland.
igår träffade jag kusinerna, alltid lika kul & grattis till veronica 16år!♥
idag hängde jag med amanda hem efter skolan & sedan kom jonas och vi drog ner på stan.
nu kom jag hem för inte så länge sen!
orientering imorgon med klassen i 2timmar.. ja, verkligen jättetråkigt.
tur att jag har mina underbara flickor amanda&linnea att springa med, kommer gå super haha

som ni ser har jag ny header, vad tycks?
vet att bilden inte är den nyaste men det får duga än så länge.
själv tycker jag att det blev bra, men det är INTE klart än!
tack emma för hjälpen<3
-http://sommarnerden.blogg.se-

Travie McCoy – Billionaire [feat. Bruno Mars] - Explicit Album Version
ääälskaaaaar låten

puss&kram / Leeea ♥


Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

varsågod hjärtat!

2010-05-18 @ 18:27:53
URL: http://sommarnerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0