uuh heaven is a place on earth..

→ Ultra Flirt – Heaven Is A Place on Earth (Radio mix ) ←
dagens låt, man blir redigt pepp.. speciellt med lite extra dunk ;) haha!

nu väntar en fin helg, efter en seg & lång dag med matteprov..
imorgon bär det bland annat iväg till kalmar för shopping!
jag måste hitta en avslutningsklänning, får panik annars
har bestämt mig för en färgglad, känner inte för att se värsta tråkig ut
vi får allt se vad jag kan hitta, vi hoppas på någonting bra

kvällen kommer antagligen spenderas med mina fina vänner
hoppas på en bra kväll,
men med fint sällskap så blir det alltid bra!
skriver antagligen mer imorgon, eller ikväll

vi hörs, pussar / Leeea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0