- 1 april, min dag

Dagen började med att min söta far och mor kom upp och sjöng för mig på morgonen. Sedan var det bara att ge sig av till skolan där jag träffade min fina vänner, som jag även fick lite saker av. Efter skolan hämtade syster och chrille upp mig och vi åkte hem hit, började öppna mina presenter osånt. På kvällen åkte vi ett gäng ner till Sahara för att äta god grillbufé. Dagen och kvällen blev verkligen lyckad och det vill jag tacka alla fina människor för :D

här är lite bilder på det jag fick, kanske har missat någonting..








det här är grejer från olika personer. har fått presentkort på att fixa naglarna,
Thomas Sabo armband, smycken, godsaker, en del dag i linköping med syster
där hon står för kostnaden.. det ser jag fram emot hihi! och en massa annat. 
Imorgon bär det av till Linköping för att träffa släkten, mys! tack för allt! :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis igen sötnos<3

ledsen att jag inte kunde gratta dig i skolan :(

:*

2011-04-02 @ 14:48:50
URL: http://elinmariekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0