- Rix Fm på fredag, IGEN!

Först och främst ber jag om ursäkt för dålig uppdatering men det kommer helt enkelt dom dagarna då man har bättre saker för sig. Håller i alla fall på att bli frisk nu så det känns kanon. Idag har jag varit på stan, ute på sjön och även hunnit med att träffa min saknade vän Amanda. Skulle även tala om att nu är allt planerat och på fredag åker jag och några härliga tjejer till Linköping för att återigen gå på Rix Fm Festival.. Hur underbart låter inte det?! Jag är överlycklig hihi :D

- lyckades fånga en ''Rix Fm tröja'' som dom kasta ut när jag var där förra veckan.


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

Hejhej, sötblogg :)!

2011-08-18 @ 02:13:54
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0