- Grattis på födelsedagen!

Hjärtat , i 11 hela år har du varit min äkta vän. Stått vid min sida och alltid brytt dig om mig. Känns som jag känt dig hela livet, för våran vänskap den är så stor. Vet nästan allting om dig och jag kan verkligen lita på dig. Vi har gått igenom både vått och torrt tillsammans, men ingenting har kunnat skilja våran vänskap. Du kommer att vara min vän livet ut, för jag vill aldrig förlora dig. Vi kanske inte alltid är sams, men shit the same jag älskar dig? Du är som en lillasyster för mig och jag skiter fullständigt i vad andra tycker om dig för en sak ska du veta, du är så sjukt fin! Skulle våran vänskap ta slut, skulle jag må skit för jag klarar mig inte utan dig, liksom ett liv utan dig exsisterar inte för mig. Vad som än händer så kommer du alltid finnas i mitt hjärta, jag lovar jag glömmer dig aldrig! Lina, du och jag föralltid♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0