- idag är det ingen vanlig dag, för det är din födelsedag!

Första gången vi träffades var i början av 6:an, vi var helt olika och jag trodde aldrig att vi skulle bli så nära vänner. På sommaren började vi umgås ordentligen, i stort sett varje dag. Under den sommaren blev vi sjukt tajta och jag var otroligt lycklig över att jag träffat en sån underbar vän som du. Du respekterade mig för den jag var och fanns alltid där när man behövde dig. Än idag är jag glad över att jag har dig vid min sida, för ett liv utan dig skulle vara tufft. När jag mår dåligt är du en av dem jag vänder mig till och du gör allt för att få mig på bättre tankar, det vill jag tacka dig för. För några år sedan trodde jag inte att man kunde få en sådan nära vän, men du har bevisat för mig att det inte är omöjligt. Våra minnen är verkligen oförglömliga och varje gång jag tänker på allt vi delat tillsammans, får jag ett stort leende på läpparna. Du är en av dom som förgyller mig dag, min dotter och bästa vän - jag älskar dig! Ett stort grattis på 15-årsdagen, hoppas du får en underbar dag för det är du verkligen värd.


Amanda Stina Söderlind♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0