- på bättringsvägen, skönt!

hejsan! gick bra hos doktorn och det var inte lunginflamation, puuuh! fick hostmedicin med mig hem så nu ska jag nog snart piggna till lite. fick ta blodprov och det var inte speciellt roligt eftersom jag avskyr blod osånt, men det var bara som ett litet myggbett.. haha tur de ;) ska nog försöka att gå till skolan imorgon, då det även är halvstudiedag och slutar efter lunch. skönt att äntligen känna att man börjar friskna till lite, det går åt rätt håll! ska försöka skriva klart mitt arbete nu så att jag kan lämna in det imorgon. man kommer efter lite i skolan om man är borta ett tag.. vi hörs imorgon igen, pusshej!



när man är borta från er, märker man extra hur mycket ni betyder
bild från 7:an, vi har allt förändras..heh


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi älskar dig!

ska bli kul att se dig imorgon, älskar dig puss!

2011-03-14 @ 21:28:00
URL: http://amandasoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0