- Svaren på frågorna del 1

Har du några syskon?
-
Ja, jag har en stora syster som är 5 år äldre än mig.

Vad är det bästa med att blogga?
- Det bästa med att blogga är att man kan skriva om sina känslor, precis som man tycker och tänker. Även kul att kunna gå tillbaka i bloggen och kolla vad man har skrivit tidigare.

Beskriv dig själv med tre ord.
- Det skulle nog vara glad, omtänksam och envis.

Vad gör du en varm sommardag?
- En varm sommardag spenderar jag tillsammans med mina underbara vänner, kanske på ett mysigt ställe och grillar? Badar och solar, inte helt fel!

Hur ska en bra pojkvän vara?
-
Han ska vara omtänksam och ärlig, man ska kunna ha kul tillsammans.

Har du och Eric bara umgåtts som vänner?
-
Nej det har vi inte, men just nu gör vi det.

Favorit färg?
-
Har alltid svarat blå på den frågan, så står kvar vid det.

Vad vill du jobba med när du är stor?
- När jag blir stor vill jag jobba med människor, hjälpa de som har det svårt osv.. Men det kan ändras fort!

Vilken linje vill du gå till gymnasiet?
- Svår fråga, men har funderat lite på barn och fritid.. Men som sagt, vill jag bli psykolog eller något liknande så måste jag nog välja en annan linje.

Vem är din allra bästa vän?
- Amanda, som jag umgås väldigt mycket med. Sen har vi även Lina som jag har känt sen jag var liten.

Favorit rätt?
- Grillat kött, bland det bästa som finns. Älskar mat överhuvudtaget!

Vad skulle du göra en ledig dag?
- Återigen, umgås med mina vänner eller med min familj. Kanske en shoppingtur någonstans eller bara ta det lugnt.

Varför började du blogga?
- Samma anledning som de flesta andra säkert, att testa på något nytt. Det kanske inte är det roligaste men om jag inte gör det känns det tomt, så det är skönt helt enkelt!

Bästa sommar minnet?
- Har många bra sommarminnen, bland annat.. När jag och Amanda åkte till Öland, Alla minnen som jag har från stugan med underbara människor. Alla semestrar tillsammans med familjen och en hel del annat.

Vad tycker du om mig?
- Lina Hällgren, du är en av mina bästa vänner och du betyder sjukt mycket för mig. Visst vi har bråkat många gånger under våran 11-åriga vänskap men shit the same, jag älskar dig?♥

Hur kommer det sig att du hejar på ÅFF?
- Min pappa är född i Åtvidaberg och det har då blivit att han hejar på dom och jag följer hans fotspår, sådan far sådan dotter? ;)

Tycker du själv att du är duktig i skolan?
- Jag ska absolut inte klaga, godkänd i allting.

Hur länge har du bloggat?
- Den här bloggen har jag haft i ungefär 1 år, men har haft andra innan.

När är du född?
- 1 April 1996.. är alltså ett aprilskämt hihi.

Nämn 3 snygga kändis killar.
- Måns Zelmerlöw, Eric Saade och Martin i big brother.

Vad tycker du om dina föräldrar?
- De är bland det bästa jag har och jag älskar dom överallt annat, utan dom hade jag inte funnits! Visst, vi kanske inte alltid är sams, men skulle aldrig kunna byta ut dom mot några andra. Skulle helt enkelt aldrig kunna tänka mig ett liv utan dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0