- Svaren på frågorna del 2

Vad tycker du om oss?
- Amanda och Linnéa, jag tycker ni är helt underbara vänner och jag älskar er!

Vad tycker du om usama bin laden?
- Haha, har är mycket charmig.

Vad är bäst enligt dig, köttbullar eller falukorv?
- Helt klart, köttbullar!

Om du vill gå till corner men vi inte ville de skulle vi kunna gå till McDonalds då?
- Självklart Amanda och Linnea, vi kan gå till McDonalds haha.

Kan inte vi 3 dela på en cheese imorgon?
- Om ni bjuder? ;)

Vi älskar dig, älskar du oss?
- Ja, enormt mycket!

Du verkar vara sexy, är du singel?
- Tackar haha! Ja, jag är singel.

Vart skulle du vilja åka, utomlands?
- Har sagt länge att jag vill åka till Kroatien, tycker det ser ut att vara fint där.

Vem/vilka kan du berätta det mesta för?
- Mina 4 små galningar, Amanda Linnéa Lina och Embla. Finns en del andra också som min älskade syster, Jennie, Malin osv..

En bra låt?
- Leaving home, fast gillar det mesta.

Jag saknar våra "tider"!, gör du?
- Jadu Moa, jag saknar dom också! Dags att ses snart tycker jag och i sommar ska du med ut till stugan, många minnen där ifrån hörrö du, puss!

Vad tycker du om mig?
- Moa Malmberg, du är en jättefin vän som man verkligen kan lita på. Vi har sjukt många minnen tillsammans sen vi var mindre och så vidare.

Varför är du sån mupp? :D<3
- Jadu Robert frågan är, varför du är det? ;)

Om det är en varm sommardag, vill du då helst sola eller bada?
- Bada helt klart, men fick jag välja båda skulle det ju inte vara helt fel.

Är du nöjd med den du är?
- Jodå det är jag allt, visst finns det saker man vill ändra på. Men ingen är ju faktiskt perfekt!

Varför/varför inte..?
- Svår fråga.. Men jag skulle aldrig vilja vara perfekt, alla är vi olika som tur är!

Framtidsplaner?
- Klara av skolan och gå ut gymnasiet, skaffa ett bra jobb, flytta kanske? Barn vill jag ha när jag blir äldre, kanske gifta mig?

Tre saker du har med dig till en öde ö?
- Hmm.. Någon att vara tillsammans med, MAT!! och en båt haha, måste ju ta mig hem också ;)

Vad tycker du om mig?
- Elin Eriksson, vi har känt varann sen vi var små och har alltid gått i samma klass. Vi var jättemycket förr men nu umgås vi nästan inte alls, det är ju synd. Glömmer aldrig alla våra minnen tillsammans, redigt galna haha! Tycker i alla fall att du är en jättesnäll och söt tjej som man kan lita på, puss!

Var har du varit utomlands någonstans?
- Spanien 2 gånger (Gran canaria och Barcelona), Grekland (Kreta)

Vad är det bästa med att bo i Västervik/det sämsta?
- Det allra bästa med att bo i Västervik är att det är så himla fint här, jag menar det ligger vid vattnet och på sommaren är det bara att gå en bit och sen bara hoppa i sjön och steka järnet!

Det sämsta med att bo i Västervik är att det går så himla många rykten här, som vi brukar säga ''Välkommen till Västervik, det du inte vet om dig själv - vet alla andra''. Hur kul låter det? Inte speciellt lockande.. Dåligt att det inte heller är så stort här och rätt dött haha.


Kommentarer
Postat av: linnea

då vill jag faktiskt gå till åhmans :)

2011-05-05 @ 21:57:15
Postat av: Amanda

men linnea jag vill till campino

2011-05-06 @ 22:26:21
Postat av: duvetnikkie

såg att du ville åka till kroatien ;) jag är därifrån, och det är verkligen en utav dom finaste länderna i hela världen, så tveka inte på att åka dit :D fin blogg!

2011-05-07 @ 13:35:30
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0