- Alla är vi olika, tur de!

Är trött på alla blickar och skitsnack, dom som tror sig vara de tuffa och bästa.
Men hallå alla är väl endå lika mycket värda, eller? Bara för en person gör någonting på
ett visst sett, anses den personen som annorlunda. Men hur kul skulle det vara ifall alla var exakt likadana? Tur nog är det inte så, är hellre mig själv än en falsk kopia av någon annan. Visst jag har själv dömt personer innan jag har lärt känna dom, men det är inget jag är stolt över, ger i alla fall alla en chans.

Sorgligt nog har man hamnat i snackaskitomallastaden, där alla vet allt om alla.. Men frågan är bara om man ska tro på allting man hör? Att sprida runt rykten måste vara det roligaste som finns, enligt många. I slutänden är det bara den personen som förlorar på det, ingen är ju perfekt och någon gång får den väl skiten tillbaka helt enkelt. Det är ju självklart var och ens val - men det är inte min förlust! ;)

Fattar inte poängen med att sitta och peka ut folk ''kolla där, vad fan har hon på sig?'', ''kolla där då.. ännu värre''. Är det förbjudet att vara sig själv, eller? Kan inte folk tänka på hur de själva ser ut innan man säger vad man tycker, för det här handlar ju endast om att vara den ''tuffa i gänget''. Men i mina ögon är det bara rent ut sagt - PATETISKT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0