homosexualitet, det är inget fel.

Jag förstår inte hur man kan tycka att det är fel att vara homosexuell, det är väl ingenting man kan rå för? Personligen tycker jag inte att det är speciellt trevligt men jag ser inte ner på dem för det. Alla är fortfarande lika mycket värda och förtjänar att bli behandla precis som vilken människa som helst. Jag ser upp till personer som inte bryr sig om vad andra tycker och tänker, utan kör sitt egna race. Kan tänka mig att det finns hur många människor som helst där ute som inte vågar att gå ut med sin läggning, för att dom vet hur mycket folk skulle se ner på dem. Fatta hur det skulle vara att hålla någonting sådant inom sig bara för att det är någonting som tar emot. Visst jag är 100 % hetro men det finns väl fortfarande inget som är rätt och fel? Låt alla vara precis som dem vill, det finns faktiskt en mening med livet. Var glad och sprid kärlek runt omkring dig, vi lever bara en gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0