- askopwejko, blir så trött..

Säger bara en sak, västervik är inte direkt någon dröm stad. Här bor det så sjukt många patetiska människor som ser ner på allt och alla. Fattar inte hur man kan se ner på en persom man inte känner, varför dömma utan att känna? Snackar en person skit om en annan, så tycker den personen likadant. Hallå jag fattar inte? Det mesta är faktiskt bullshit, trust me.
Jag är inte personen med det bästa självförtroendet. Tror inte heller att jag är världens snyggaste, bara idiotiskt. Försöker ge alla en andra chans, hjälper tyvärr inte om den andra personen inte bjuder till. Har träffat sjukt många underbara personer som jag tidigare trott inte varit något för mig, det har fått mig på andra tankar. Dock finns det fortfarande dom som tror att dom är värda mer än alla andra. Lär känna mig, innan du dömmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0