- I hope..

Har spenderat dagen efter skolan hemma hos min fina pojke, ovanligt ohja ;) Nu blir det tv resten och kvällen, sedan sova.. Åh va välbehövligt! Ett stort plus på att jag får en timmas sovmorgon imorn. Bättre det än inget! Imorgonkväll fixar jag träningskort och kör 1 eller 2 pass med Embla.. I'm ready!!

På tal om annat.. Läste nyss underbara Sandras blogg och det gjorde min kväll. Kommer aldrig glömma tiderna när det var vi tre, dag och natt. Det var en av utav de underbaraste tiderna i mitt liv. Jag var lycklig, riktigt lycklig. Jag försöker blunda för att se verkligheten, det är inte vi tre längre. Inte på samma sett som förr. En vacker dag kanske vi står där tillsammans igen, hand i hand. Det är en av mina stora drömmer just nu. Jag älskar er, glöm inte det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer vi absolut göra, stå hand i hand igen! Vill man det tillräckligt mycket är det inte svårt att få tiden tillbaka och för mig känns det som en självklarhet att vara med er. Ni tog emot mig när jag föll, det första vi gjorde tillsammans var att få mig komma ur ett dåligt förhållande. Ni såg mig och jag såg er, därför älskade jag er från första början. Nu och föralltid <3

2012-02-15 @ 20:52:49
URL: http://sandreeey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar ett något så otroligt!! ❤❤

2012-02-21 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0