- Melodifestivalen 2012

Tycker inte att melodifestivalen var någon höjdare iår, men jag har i alla fall några favoriter. Ulrik, Danny, LoreenDead by april och Molly. Liksom Ulrik är det helt omöjligt att kunna motstå, Danny kom jag på att han var sjukt snygg när jag såg han på rix fm och asbra, Loreen är bara grym helt enkelt, Dead by april är inte min stil men jag kan liksom inte låta bli att sjunga med. Dock ett stort minus för det värdelösa, ja vad ska man kalla det. Skrik/spya? Och så Molly som är sjukt snygg och har en fantastisk röst.  Sen är det någon snubbe som skulle va bra om han inte var wannabe Eric Saade. Haha så där ja!
Vem/vilka är era favoriter? :)

Kommentarer
Postat av: E

Sv; tack sötis!!

2012-02-26 @ 16:00:24
URL: http://eleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0