- Min otursdag igår..

Började med att jag åkte till skolan och gick av vid busshållsplatsen och hade mobilen i knät, vilket jag inte tänkte på. När jag kommit in till skolan kom en äldre kille springandes efter mig och sa att jag hade tappat min mobil vid busshållsplatsen och att jag skulle kolla om den låg kvar. Jag kom i chocktillstånd och sprang, bokstavligt sprang dit och den var borta. Letade i snödrivorna osv.. Men ingen iphone där. Min telefon är mitt liv så tårarna bara sprutade haha, gud vilket kaos det blev. Ringde mamma och åkte till polisen och anmälde. Så den blev alltså snodd på ungefär 1-2 min, åh vilken jävla tur jag har ibland ;) Men försäkringsbolaget fixade en ny till mig på bara en dag och jag behövde bara betala 800.. Helt ok asså. Nu är jag glad igen, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0