- My Heart Belongs To You

Fått lite frågar angående mitt förhållande så hade tänkt att svara lite.. 

Har aldrig tidigare fått känna på den där känslan och glöden när två personer verkligen älskar varann, och nu kan jag säga helt säkert att - det är underbart! För mig är ålder bara en siffra och så länge man trivs ihop så har det inte alls någon betydelse.
För inte är det väl mening att man ska gå runt och vara olyckligt kär? För det är de värsta dom finns. Jag hade gett upp hoppet om att hitta någon som man kunde dela allting med.. Trygghet, närhet, ärlighet och kärlek. Var även rädd för att bli sårad igen. Men idag ångrar jag inte en sekund att jag tog chansen med dig. Finns nog många som har missuppfattat det hela - Äkta kärlek är inte när man säger att man älskar varann, utan när man visar att man verkligen gör det.



Kommentarer
Postat av: izabelle

Sv; Taaack hih, ser ju inte riktigt ut så men nästan :*

2012-01-11 @ 21:58:45
URL: http://rakkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0