- hur ska det bli?

Någon som jag oroar mig över just nu, är gymnasiet. Det är nu som verkligheten börjar på riktigt, man är på väg mot vuxenlivet och alla dessa svåra beslut. Snart måste man ha klart för sig vad man vill, problemet är bara att i mitt huvud finns ett stort frågetecken.

Hursom helst jag ska i alla fall gå samhäll och beteendevetenskap, en mycket bred linje så jag kommer kunna ha mycket att välja emellan. Frågan är bara vad man vill. Allting kommer nu att förändras, nytt folk och ny miljö. I och för sig är inte jag typen som inte säger någonting så det ska nog inte bli några problem. Nu väntar 3 år av tufft jobb innan man ger sig ut i vuxenlivet.. Ganska spännande ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0