- svar på frågestunden, varsågoda!

- Anonym

Vad har du valt till gymnasiet?
-
Jag valde samhäll och beteendevetenskap som första val.

Är du oskuld?
- Nej, det är jag inte.

Hur är du som person?
- Jag är en peron som sprider mycket glädje omkring mig. Vill alla väl och har otroligt bra humor haha ;)

Vem är din allra bästa vän?
- Min allra, allra bästa vän är Embla, vi har varit bra vänner i snart ett år och har kommit varandra väldigt nära. Självklart har jag många andra underbara vänner som betyder mycket för mig. Älskar er!!


Vilka bloggar läser du dagligen?
- Jag läser mina vänners bloggar men även en härlig tjej om heter Sarah Tjulander och en snygg manlig modell, Viktor Frisk. Annars klickar jag mig bara in lite här och där, det tycker jag är kul.

Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag har inte direkt några framtidsplaner men självklart har jag lite funderingar. Jag är en ganska social person som gillar att umgås bland folk, jag vill alltså jobba med människor. Kanske psykolog? Vill i alla fall hjälpa människor, det gillar jag!

Har du någon sak som betyder mycket för dig?
- Något som betyder jättemycket är mitt halsband som jag fick av min älskling i julklapp. Skulle jag ta av mig det skulle jag helt enkelt få panik. Vi har nämnligen ristat in varandras första bokstav på framsidan och datumet på baksidan. (syns dock inte på bilden nedan)


- Linnea

Har du någon gång "oroat" dig att det är förstor ålders skillnad mellan dig och din kille?
(tycker inte det är något fel. Har själv varit tillsammans med en om var två år yngre. Men då vart det dock väldigt mycket snack och skit om det)
- I början var jag väldigt tveksam, visste inte om det vi hade var seriöst. Tänkte mycket om vad folk skulle säga, just nu förstår jag inte riktigt varför? Sedan började vi umgås mer och mer, jag var fast. Jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker, jag älskar honom så mycket att hjärtat nästan bubblar över.
Stå på dig och bry dig inte om vad folk snackar, det är bara du som vet vad du känner och ingen annan. Kram!


- Sexfreak

Ungefär hur många gånger har du sex i veckan? Hur många ställningar har du testat?
- 50 gånger i veckan, kanske 70. Eller? Testat allt och alla. Eller?
Finns människor som tycker att det är sååå kul att berätta för hela världen om saker som inte alla behövera veta, sån är inte jag. Finns någonting som kallas för privat liv, bara att acceptera puss puss :)

-
Elin

Din högsta dröm? Planer för sommaren? Vad tycker du om mig?
- Min högsta dröm är att lyckas riktigt bra i livet. Ett välbetalt jobb som jag trivs med, barn och leva med någon jag verkligen älskar.

- Planerna inför sommaren är att leva livet och bara njuta innan gymnasiet och sista spurten sätter igången innan verkligheten. Ska umgås massvis med mina underbara vänner och pojkvän, även familjen. Ska hitta på massa roliga och äventyrliga saker. Läntar som tusan till sommaren!! Ska även utomlands med famlijen, härligt :D

- Jag tycker att du är en jättefin vän som betyder mycket för mig. Lyssnar alltid när jag behöver och stöttar. Känt varandra sen vi var små, älskar dig Elin!

- Anonym

Hur känner du för din kille? (bara någon random fråga)
- Skrev det längre upp men det kan ju aldrig bli för mycket av kärlek. Ja vad ska jag börja.. Har aldrig känt såhär för någon tidigare och är så förälskad. Han är en person som verkligen visar för mig hur värdefull jag är. Har jag en dålig dag är det alltid han som får mig att bli glad igen. Han är underbar på alla sett och vis.


Har ni fler frågor är det bara att fråga på, hoppas ni är nöjda med svaren. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0