- fullt upp hela helgen!

Har inte hunnit med att skriva här men i alla fall.. I fredags åkte jag med familjen för att kolla fotboll och träffa min kända syssling som vi inte träffat på flera år. Igår var jag mamma och elin i Norrköping för att shoppa, hittade med en avslutningsklänning och lite annat nice! På kvällen var jag med Sandra Embla och Nora och kollade Eurovision. Sverige vann och jag är i chocktillstånd, det har inte hänt på åååår och daaaar??!!! Vi gav oss ut och firade och sjöng med Sverigeflaggorna. Längtar tills nästa helg då det är dags för rix fm och även se Loreen live! Nu måste jag duscha och sedan plugga, heeeejs :)

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0